duminică, 22 aprilie 2012

De ce ma ingrozesc si imi este teama.

Publicat de Mojisha la 05:08

Ei bine am ramas putin socata in ultima vreme. De ceva timp, prietena mea Mitz primeste comment-uri la tutorialele sale in care se afla diferite cereri de la fetite sa se aboneze la canalul lor. Asta pe youtube.

Nimic grav pana acum….Eu zic ca este…Au ajuns niste pustoaice de cel mult 12 ani sa se creada meicap guru pe internet, sa isi faca channel-uri pe Youtube, sa arate cat de bine stiu ele sa se macheze cu fardurile lui mamica. Pardon, colectia lor de machiaje.

M-AM SATURAT! Fetele de 11-12 ani ar trebui sa stea cuminti si sa se uite la desene, sa iasa afara sa se joace si sa invete pentru scoala. Nu sa devina mari meicap guru pe net(am scris aiurea intentionat “meicap”)
Nu mai stiu ce sa cred…Si eu ma dadeam cu putin fard roz pe ochi…Sau unul mov, ma uitam in oglinda…dar atat! Sa ma machez mai atent am ineput de pe la 15 ani. Si nici atunci cu tone…Parerea mea este ca influenta vedetelor si idolilor promovati in reviste a afectat generatiile urmatoare..Copiii nu stiu ca daca aplici produsele incorect si nu le indepartezi tenul imbatraneste prematur, daca folosesc machiaj nu o sa ajunga ca Demi Lovato sau nu stiu ce aiurita de la Disney sau ca daca adopta un stil mai excentric nu o sa fie adorate ca Lady Gaga, ci marginalizate.

Sfatul meu pentru astfel de fete: Traiti-va copilaria, nu va mai luati dupa tv sau reviste pentru ca o sa va stricati si o sa ajungeti sa ne speriati pe noi, generatiile mai mari. Unii dintre noi deja se intreaba ce o sa se intample cu copiii de azi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Mojisha Blog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting