duminică, 22 aprilie 2012

Campania Zorilestore

Publicat de Mojisha la 02:59
Dupa cum multe persoane stiu ZorileStore ofera bloggerilor papucei sa testeze. Acestia vor scrie un mic review in care vor comenta calitatea lor si vor adauga cateva pareri personale. Am ales sa "ma bag" si eu in acest mic concurs si sa imi iau si eu o pereche, mai ales ca vine la fix. Chiar aveam nevoie de o pereche de papuci si ma gandeam de unde sa fac rost. Multi bloggeri au spus ca cei care au organizat totul sunt de incredere, iar papucii sunt de calitate. Desigur magazinul ofera si alte surprize si au produse frumoase.


Eu mi-am ales un model de la Puma, pantofii sport fiind predominanti in garderoba mea. Sper sa ajunga la mine si sa nu ma dezamageasca. O sa revin cu detalii si review-ul mai incolo.


Daca doriti si voi o pereche de papuci "moca" intrati pe  www.zorilestore.ro  si intrati in campanie.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Mojisha Blog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting