duminică, 15 aprilie 2012

Genele false

Publicat de Mojisha la 06:33
In ultimii ani au aparut de toate felurile: de zi, de seara, dramatice, fantasy, etc etc etc
Dar totusi... Sunt chiar atat de necesare?



Eu, personal, nu am folosit niciodata si nici nu le-am considerat o necesitate dat fiind ca am fost inzestrata de la mama natura cu niste gene decente. Nu zic ca nu as fi de acord cu ele, poate unele persoane nu au cum sa nu le foloseasca, poate unele au genele extrem de rare- de-asta s-au si inventat in primul rand.(cred)
Totusi- este absolut necesar sa folosim gene false chiar si la cel mai mic eveniment- la cea mai mica iesire in club sau intalnire?



Genele false au fost folosite prima oara la turnarea filmului "Intolerance" de catre actrita Seena Owen, deoarece regizorul a vrut ca ea sa aibe gene care "sa ii atinga usor obrajii, sa ii faca ochii sa straluceasca mai mult decat viata insasi"- deci pentru un eveniment destul de formal- nu se poate spune ca actrita le-a purtat tot timpul dupa.



In ultima vreme acestea au plecat de unde le era locul- platourile de filmare si cele de photoshooting si au ajuns pe ochii elevelor de liceu, chiar din licee cu renume, pe cei ai fetelor care nu mai concep un machiaj complet fara gene false.



Concluzia mea ar fi ca genele false pot fi inestetice la un moment dat, utilizarea lor ar trebui sa se faca doar in cazuri absolut necesare.

3 comentarii:

A. spunea...

Nici eu nu am folosit niciodată genele false dar trebuie să recunosc că mă tentează să încerc.
Mi s-a părut penibil când am văzut o colegă de a mea că a venit cu gene false la şcoală+ că nici nu erau corect aplicate...

Mojisha spunea...

@Foxxi A. Si pe mine m-ar tenta sa le incerc...dar doar din curiozitate...nu cred ca ar avea rost sa le pun sa vad cum imi sta si sa le dau jos...desi ma tenteaza..crede-ma si eu am o colega care vine cu gene false si, chiar daca se machiaza superb, ii sta urat...plus ca machiajul pe care il face nu este de scoala, ci mai degraba de club

Alexandra spunea...

Nici eu nu folosesc , dar uite , mi se pare o idee chiar mai buna sa folosesti cateva gene false individuale in loc sa folosesti mascara.

Trimiteți un comentariu

 

Mojisha Blog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting