luni, 14 mai 2012

Diete,diete II

Publicat de Mojisha la 23:14
Iata dupa plaimbari pe la medici reusesc si eu sa postez..
Un mic update cu dieta...am cam avut probleme cu ea si m-au cerat toti medicii cand au aflat ca tin dieta...Chiar daca am renuntat la ea..intr-un fel nu am renuntat. Cum asa, cred ca va intrebati.
Asta e simplu: am adoptat un stil de viata sanatos: multe fructe si legume, sucuri naturale, am renuntat la fast-food si sucuri, apa minerala a devenit cea mai buna pretena a mea.
Cel mai bine va spun si eu: nu adoptati diete drastice! S-ar putea sa faceti o cadere de calciu, mai ales daca sunteti intr-o perioada stresanta, si sa cadeti din picioare. Dupa,in mai putin de o saptamana banii pe care ii aveati pregatiti pt o sedinta de shopping se duc pe medici si analize.

1 comentarii:

A. spunea...

Eu prefer apa plată, în locul celei minerale:).

Trimiteți un comentariu

 

Mojisha Blog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting